Tillbaka till staden

Vid ett tiden satte jag min rumpa på tåget mot Sthlm.
Hungrig som jag var när jag kom fram skynda vi oss på Taco Bar, är riktigt svag för den maten. Innan vi åkte hem ville mamma gå in på H&M för att köpa ett linne men vilket slutade med att hon roffsade med sig en hel garderob på väg till provrummet, haha. Trött som jag var satt jag först utanför men vart lite inspererad av att titta så valde att prova lite jag med. Det är väl riktigt typiskt tjejer och speciellt när man inte ska handla, man går in för ett linne men det slutar med att vi handlat för 2000kr. Aja, nöjda vart vi iallafall. För min del vart det tre tröjor, två par skor, sjal, 2 navelpiercingar + extra kulor, hårklämma och en Björn Borg väska.


Tack mami ♥

Väl hemma åkte vi till hundparken med Neo. Efter det bestämde vi oss för att sätta oss utomhus med ett glas och njuta av värmen. Så haft en jätte härlig kväll med mamsen.
Nu sitter jag och funderar på hur jag ska kunna jobba dem fyra dagarna framöver då jag fått jätte ont i foten igen efter att jag gjorde illa den för tre veckor sen, så det blir intressant att se hur jag ska orka springa 9 timmar i streck när jag tycker det är ett helsike att gå i fem minuter.



Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0