Bambi på hal is

Igår var jag på halkbana. Kan säga att det var riktigt roligt! Skulle lätt göra det igen om jag fick, dock inte för 1900kr som det kostar - uääk. Fick även beröm och så vilket gjorde det extra kul. Nu är det bara köra och lite teori kvar. Dock tar det ju mer tid än vad man (jag) hade trott och speciellt när alla som var på halkbanan igår sa att de fått vänta 1 och ½ månad osv. Verkar som att man kanske inte har körkort förens efter sommaren ändå. Nåja, inte är jag bitter för det inte.


Idag har jag varit på skolan. Plugga lite matte med Gabbie för ska skriva prov på torsdag då jag inte vill ha lika mycket kvar att göra på prövningen i matte B till hösten. Varför är det alltid i efterhand som man önskar att man la manken till att plugga när man egentligen skulle? Får hoppas att jag förstått det nu är jag är "vuxen" och förhoppningsvis är lite klokare inför 3:an. Efter det gick vi runt på stan och jag ville hitta en festklänning. Hitta verkligen ingen tråkigt nog, för väl bli att beställa på Nelly. Efter det gick vi på bellevisage där hon hade konsultation inför hennes läppförstoring på söndag.

Nu ska jag äta glass med hallon och slå på ett avsnitt Sex And The City.

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0