Födelsedag

Fyllde som sagt 18 i tisdags. Kan säga att det är en stor lättnad. Dagen till ära vart riktigt lyckad, trevligt sällskap och många trevliga presenter.

Fick börja med att kliva upp tidigt för att bli serverad frukost och sedan åka på Annas avslutning som nu har slutat nian.

Världens finaste lillasyster


Efter det åkte jag, mamma och Anna hem till Erik. Där öppnade jag alla presenter och drack champagne, gjorde iordning med det sista som skulle göras. Vid fem började det rulla in folk som gjorde mig sällskap framtill midnatt. Efter det satte jag mig i soffan med Erik och med ett glas rosé i handen för pusta ut och njuta av dagen som varit.



Vart iallafall några bilder, alltid något.

Tack till alla som kom och firade mig och för alla fina saker. ♥

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0