Midsommar helg

Helgen började redan på torsdagen. Emelie jobbade på Memento och Gabbie fyllde 18 år på midsommar, vilket gjorde att hon kunde kliva in på krogen vid tolvslaget. Så på dagen började jag fråga runt om killarna var sugna på att dra ut, vilket egentligen alltid är ett säkert ja,
Så jag och grabbarna började dricka hos André för att sedan röra oss in mot staden, hämtade upp Alex i Njurunda och sen klampade vi in på Memento.
Kvällen spenderades med dem jag gillar, så hade en riktigt rolig kväll.

Dagen efter var min röst helt borta (har ju varit sjuk i veckan). Nåja, det är ju som sagt bara midsommar en gång om året så det fick inte mig att deppa ihop. Erik och jag åkte ner till Sörfjärn på dagen där grabbarna var i fullt fart med att pimpla bärs. Åkte sedan för att hälsa på Eriks släkt i Moningsand och sedan åkte vi hem igen. Efter att ha druckit hemma lite granna med Jonsson, Erik och Joel gick vi över till Hanna där resten av kvällen skulle spenderas med glada människor.

Igår vaknade jag ännu en dag av att rösten var helt åt helsike. Behöver jag säga att jag fick några kommentarer om det dagen innan? Kände att jag inte orkade anstränga mig ännu en kväll för att försöka prata så jag valde att stanna hemma med mamsen på kvällen.

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0