Great day

Idag har varit en riktigt bra dag. Började dagen med en kopp kaffe för att sedan röra mig mot staden där jag mötte upp Gabbie. Vi tog en runda på stan, gick till belle visage för att boka tid för hennes läppförstoring, pratade och njöt av det härliga vädret.

Väl hemma gick jag till Johan och Anton, Jonathan kikade öven förbi som dessutom fick körkort idag - grattis! Vi åkte och hämtade Anders i fiskvik. Efter det vart det hamburgare på OK Q8 för att sedan åka till Gårdsjön med Anton, Gnutt, Jonas och Didrik.. Kristian kom även ner och alla badade utom jag. Badkruka? Låg på bryggan och myste istället.Släppte av Jonas och åkte till Ronja, hämtade upp Adrian och åkte en tur upp till något mysigt ställe jag inte varit på förut där även Pontus kom och joinade oss. Satt i gräset och pratade tok.
Kvällen avslutades med en mjukglass. 

I morgon slutar skolan och grabbarna grus tar studenten. Erik kommer hem. Vädret är på vår sida. 5 dagar kvar tills 18 årsdagen, kunde livet vara bättre?


Dagens inköp. Dock är de röda helt fel färg på bilden, i verkligheten är de typ samma färg.




Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0