Framme

Var framme i Sthlm 18:45 och pallrade mig till parkeringen på centralen där jag mötte upp mamma. Vi åkte vidare till Fredhäll och beställde thaimat och gick upp till mormor och morfar.
Tycker thailändskor med dialekten "läkor, tå lättel osv" är så gulligt, haha.
Var mycket mysigt att få träffa de gamla roliga människorna.


Åt mig minst sagt mätt.

Sen har jag bara busat med hunden Neo och katten Daisy, nu ligger båda två och sover.


Uscha skulle aldrig klara av att ha katt, är verkligen ingen katt människa.
Dock kan jag ju inte låta bli att tycka att denna lilla tös är otroligt
söt ibland.

Ni blir det dricka te med mamsen och sen en härlig dusch för att bli av med stadssmutset.

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0