Gårdagen

Igår vart det hemfärd, var hemma vid fem. Jag och Erik åkte till pizzan, käkade kebabtallrik två gånger igår. Sunt?
Sedan var vi hemma och tog det lugnt ett tag, tittade en stund på melodifestivalen och vart ganska paff när jag såg att fystesterna de gjorde på alla artisterna var på Bosön, där jag jobbar. Visste att de skulle göra de i onsdags, men inte att de skulle va med i tv, haha.



Sedan skjutsade Erik mig till Starsken där jag hade mycket trevligt med folket och vart lite för mycket alkohol. Så de får jag sota för idag, men det var det absolut värt. Erik som var nykter igår har mycket roligt åt att reta en idag.


Vart bara en bild under kvällen. Vid fyra tiden mådde inte Anton
särskilt bra, haha.

Och i morgon börjar skolan igen, skulle gärna ha varit ledig nån dag till.


Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0