Just another day

Då var denna onsdag snart över. Jag och Gabbie ledde gympalektionen i morse De var faktiskt roligt.
Efter det åkte jag, Emelie och Gabbie hem till Gabbie och myste och pratade. Jag och Emelie beställde Onlinepizza som vi vräkte i oss. Efter dessa fyra timmars hål åkte vi ner till skolan där vi avverkade två lektioner.
Och i morgon är vi ledig
Har jag mycket mer att berätta..? Nej då säger vi väl punkt här.


Gabbie krullade mitt hår lite och satte upp det på ena sidan.
Jag som aldrig gör något med mitt hår, tyckte de var jätte kul :)

Kommentarer
Postat av: Linda

SOFIA!

Det borde du göra oftare med håret,tex när du ska ut på någon middag eller på fest.

Du var ju super vacker i den där frisyren =)

gilla säger jag! hihi



DO IT!

2011-03-02 @ 21:25:58
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättefint gumman, saknar dig, puss

2011-03-02 @ 22:16:39

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0