Mot staden

Godmorgon! Har sovit jätte bra inatt, var ganska trött efter att ha jobbat nio timmar och kört fem.
Vi Vvr nyss nere och åt frukost,  varför kan man inte ha lika mycket att välja på hemma?

Körde på de lite nyttiga stuket.

Nu ska vi åka in till stan och kika runt. Men här är lite bilder från hotellet.

Haha Anna och jag såg inte allt för stora ut i sängen.


Hissarna var som glasburar

Utsikt från bastun


Balkong på annat hotellrum

Utsikt från rummet

Vart lite mycket bilder i inlägget, menmen. Nu ska vi kila. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow vad lyxigt ni har haft det då ;) hihi.



SV: tack så mkt, blev superglad när jag klarade dom, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra =)

2011-03-26 @ 14:41:08
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0