Om du vill bli älskad, älska själv.

Då var jag tillbaka i Gnarp.
Igår smet jag en timme tidigare från skolan för att möta upp min kära vän Angelica på skutan där vi fikade och pratade. Efter en snabbrunda på stan satte jag mig på bussen mot Bergsjö. Har spenderat gårkvällen och hela dan i dag hemma hos pappa, har varit sååå mysigt!
Så nu har jag fått umgåtts med två personer som betyder otroligt mycket för mig, vilket resulterar i att jag mår otroligt bra. Nu ligger jag dock hemma själv, Erik är och jobbar i Bollnäs. Känner mig lite snurrig och har ont i halsen, håller jag på och blir sjuk? Nåja, nu blir det lite tv tittande i min ensamhet. Kan faktiskt vara rätt skönt ibland det med.

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0