Sista dagen

Då var sista dagen i Göteborg över. Försöket att komma upp tidigt misslyckade Anna och jag rätt hårt med när vi försov oss till klockan 13:30. Snabbt ordning fixade gjorde vi en snabbrunda på stan, relaxen hann vi dock inte med.

Jag köpte

Jacka Cubus 299kr

Linne H&M 99kr

Skjorta H&M 199kr

Linne H&M 99kr

Foundation Åhlens 285kr

Sedan packade vi ihop allt på hotellet och gick till bilen. Då åkte vi till Avenyn för att äta. Hamnade på en jätte bra restaurang. Jag åt tournedo, friterad hasselnack potatis, ugnsbakad äggula, långkokt lök med rödvinsås.


Underbara du.

Nu sitter jag iallafall i bilen och har åkt 2½ timme så har en bit kvar.
Men nu vill Anna ha sin dator och jag glömde såklart ladda min..... Ciao!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0