Som vanligt

Har ju som vanligt inte bloggat alls i helgen så skriver lite kort.

I fredags åkte jag och Erik in till stan för att han skulle klippa sig. Jag köpte en kjol sen gick vi  + Sebbe och åt på Hot Chili. Sedan var vi ner på gpn en stund för att sen somna framför en Sylvester Stallone film.

I lördags fick jag och Erik skjuts av svärfar Lars in till Hudik där vi nästan på en gång gick vidare till Simon för lite förfest. Mötte upp Emelie och sen åt vi på 49:an ca 36 pers för att fira Simon. Var där rätt länge, var hos Erik en stund och sedan tillbaka till Simon. Fick då träffa min älskade vän Angelica också, som fyller 18 idag. Stort grattis till henne. Sen så vart det såklart lite fyllekäk innan vi gick hem.




Idag vart de mest deg på förmiddagen sen vid fem började jag packa för ska jobba i Sthlm i veckan. Så pussade Erik hejdå kvart över sju för att åka med mamma neråt i landet. Jag körde hela vägen Gnarp-Lidingö.  Nu blir det kvällsfika, sparris, majskolvar och te, lite udda sådär? Haha.


Haha lagom söta bakfulla flickor.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mysigast att träffa dig i lördags. Pusssssss

2011-03-21 @ 10:11:38
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0