Nordstan

Godkväll! Ligger just nu i sängen och känner mig helt utslagen, är jätte trött.
Har haft en mycket mysig dag. När vi kom in till centrum åkte vi till Göteborgs shopping galleria som förövrigt är sjukt stor. Där strösade vi omkring i flera timmar och hade det mysigt.
Är man Hastare så får man ett himla temperament om man inte äter, så efter ett tag satte vi oss på slimfood och åt.

Jag åt en jätte god kräftsallad.

De var en stor modevisning inne i gallerian.

Efter att ha slocknat på hotellet som tur nog låg hus i hus med gallerian (våra fötter hade ingen känsel, haha) så tog vi en taxi till Linnégatan som vi blivit rekommenderade att hitta en bra restaurang på. Vi valde att gå på en mysig restaurang/pub som hette Lotus, men det fick vi gott ångra. För det första fick vi vänta över en timme på maten, jag och Anna beställde då fint kött m. potatisgratäng. Gratängen var bränd och jätte äcklig, köttet var mest senor och sönder hamrat och för 230 jävla spänn borde man kunna vänta sig något annat tycker man så vi gick därifrån. Klockan var då halv tio så vi köpte lite godis och åkte tillbaka till hotellet.

Där beställde vi efterrätt och myste innan vi gick upp på rummet.

Var så gott att äta jordgubbar igen, längtar till sommaren.

Dagens inköp:

Jumpsuit H&M 149kr

Linne Gina Tricot 149kr


Skor Bianco 800kr

Spets JC 299kr

Väska Monki 100kr

Byxa H&M 249kr

Tack världens bästa mamma.

Nu ska jag lägga mig och läsa SOLO och sen sova så man orkar upp i morgon, är ju trots allt sista dagen tyvärr. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Haha, eller hur? ;)

Hoppas ni haft det mysigt i Göteborg :)

2011-03-27 @ 19:24:08
URL: http://mjanssonn.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0