Måndag

Hallå hallå! Jag har haft en mycket lugn helg. I lördags åkte jag, mamma och Anna och åt middag tillsammans familjen Norling, vilket var väldigt mysigt.

Gotte var söt som vanligt.

Igår gick vi en promenad med Neo i 1½ timme. Sen körde jag till Kvissle där vi handlade lite saker.

Bland annat hårfärg så jag kan färga utväxten. Och så såg jag silver shampoo för 40kr.
Lite skeptisk hur bra det fungerar, men för 40kr är det värt ett försök.

Sedan åt vi middag och jag bestämde förrätt, det  vart sparris med flingsalt och smör som jag längtat efter jätte länge. Sedan vart det gott kött, potatisgrattäng med rotfrukter och sallad.

Sedan kollade jag, älskling, mamma och Anna på film, vi såg

Pappa på burk



Mysig film med bra skådespelare. Läs mer om den här!

Nu ska jag lägga mig och kolla på Scrubs.Ciao!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback