Fettisdagen

Haft en väldigt mysig dag. Var i Sundsvall vid tio där jag mötte upp mina fina flickor. Gick och drack en kaffe på City Life och pratade en massa. Efter att ha gått till stadshuset och hämtat Emelies jacka så åt vi lunch på Pasta House.


Emelie & Jag

Gabbie

Vi vart bjudna på en jätte god soppa

Dagens pasta med kyckling och bacon, mums!

Lämnade tillbaka böcker som är ett halvår försenade, njöt i solen och gick på stan var vad vi hann med innan jag åkte hem.


Fick med mig ett par söta ballerina skor från H&M för 99kr

Väl framme i Gnarp åkte jag och Erik till verkstan där vi åt famors egna semlor, godaste semlan jag ätit.
Sen har jag bara myst hemma med Erik.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0