Home is whenever i'm with you

Nu är jag tillbaka hemma i Stockholm. Tänk att om ett halvår så har jag bott lika lång tid i Norrland som jag gjort i Stockholm, tiden går fort.. För varje gång jag kommer ner så får jag mer längtan tillbaka, speciellt nu när det börjar bli vår. Sommaren i Stockholm är oslagbar!
Längtar tills jag slutat skolan och kan flytta hem, för det är här jag känner mig mest hemma.
Dock är Hälsingland hemma på ett annat vis, det är tryggt.

När jag kom ner åt mamma och jag på Lilla Asien sen åkte vi till mormor och morfar. Myste med dem och fick en 500 hundring eftersom jag har namnsdag på söndag, så tyckte lite extra mycket om det gamla paret idag.

Nu ska jag och mamsen mysa med lite frukt, panacotta m. bärmylta och godis framför Lara Croft.

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0