Up and down

Hemma igen. Tågresan och allt gick bra, tro det eller ej men det var inga förseningar med SJ.
Hoppade av hos André där Erik och de andra grabbarna var. Käkade och kollade på VM. Sista halvleken var pinsam, riktigt pinsam.

Idag blev det ingen skola då jag led av otrolig magsmärta. Men längtar till i morgon då jag ska få träffa Gabbie, ska till och med åka till skolan två timmar tidigare så vi hinner fika.
Men nu är klockan 1 så borde kanske krypa ner. Godnatt

Innan jag åkte hem så hann vi springa in på Gallerian och käka. Såg även Andreas Weise sitta och fika där.

Hann lite snabbt köpa åt mig detta. Tror halsbandet blir snyggt till
en fräsch bränna i sommar.

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0