Lov

Kan börja med att säga att jag haft ett otroligt bra lov. I tisdags åkte jag och Hilda till Ikea där de firade jubileum och sålde massa saker för 5kr, en mycket lyckat tripp!

Efter det åkte jag till pappa där jag var tis-tor. Hade det jätte mysigt och ville knappt åkte hem.
Erik kom hem och vi tog det bara lugnt, likaså på fredagen.

Lördagen vart en kanon kväll. Började med att vi åkte ner till Hårte där det var massa folk. Satt i Pontus stuga, grillade, pratade och skrattade. Efter ett tag gick vi ner till stranden där det var massa annat folk som stod vid brasan. Pontus hade med sig gitarren så vi gick lös på lite allsång. 

Bild från HT. Läs artikeln här!

Efter någon timme i Hårte åkte vi vidare till Norrfjärn. Körde lite mer allsång och ölande.
En timme två senare åkte vi tillbaka till Gnarp. Där firades resten av kvällen hemma hos Kim och Robin.
Vid 5 vart det hemgång, hade en mycket rolig kväll.

För en gångs skull kom t.o.m. jag ihåg att ta några bilder, åtminstonde i början av kvällen.



Nu ska jag överträffa mig själv genom att gå och baka en kladdkaka.

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

bra att du skrev de sofia, kommer inte testa de märket nå mer :D

ja, se filmen :)

2011-05-03 @ 20:38:32
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0