Lång dag

Puh vilken lång dag! Att kliva upp 05:30, komma hem 17:15 efter en hel skoldag gör man inte med humöret på topp hela dagen. Haha tror Gabbie kan hålla med mig där som såg hur trött jag var i eftermiddags. Haha

Väl hemma kom pappa, Cicci och Johanna på besök med god mat som vi åt tillsammans. Resten av tiden fördrevs med kortspel, skratt, prat, musik och kaffedrickande. Jätte trevligt.

Däremot var det mindre kul att säga hejdå till min vän Daniel ikväll. Han åker som sagt till Kanada i morgon och planerat att komma hem till sommaren. Men det kändes iallafall bra att ha setts ikväll innan han beger sig.

Nu har jag slarvat ihop något att prata om på psykologin i morgon. Nu ska jag varva ner med en kopp te innan det är dax för sängen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0