Lite kort om min helg

I fredags var det tänkt att det skulle bli nyktert, men icke! Började dricka lite öl hemma hos Anders och hos André. Vid elva/tolv tiden? Gick vi alla vidare hem till Markus. Hade väldigt trevligt och vid halv fem eller så gick jag och Anna hem och gjorde köttbullar och makaroner sedan var det skönt att sova.

I lördags sov vi länge. Mamma tog hand om oss och lagade mat och pysslade. Efter att ha ätit kalkonfilé och potatisklyftor skjutsade mamma mig till André där grabbarna höll hus. Häften skulle va nykter och hälften inte, inställd på att vara nykter som jag var hade jag inte någon lust alls att dra ut men den inställningen ändrades fort på oss alla som skulle va nykter så det slutade med att vi alla förfestade hos Loffe och sedan åkte in på Hogges. Jätte trevlig kväll vart det!


Jag och Ecka i fredags, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla klockren bild!!

2011-11-14 @ 17:40:59
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0