Motivationen, vart är du?

Har tappat bort mitt bankomatkort, suck! Känner mig glömsk, slarvig och obrydd över allt just nu. Som jag skrivit tidigare har jag varit sjukt omotiverad, underbart att det ska ske sista året.....
Men något jag är glad för iallafall är att Jens kom i torsdags och sa att jag hade 3 uppgifter jag inte gjort i geografi och var tvungen att lämna in dem senast samma kväll för annars fick jag IG.
Så den dagen vart det fart och jag lämnade in uppgifterna och kollade dagen efter och jag hade fått VG i betyg, yeay!

Trodde motivationen skulle komma tillbaka efter det men måste tydligen leta djupare. Men jag ska hitta den!

Förresten, när ska snön komma?


Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0