Älskade Emelie

Idag vart jag så otroligt glad... och rörd. Igår när jag kände mig låg ringde jag min bästa vän Emelie Mehl.
Sedan i morse möttes vi upp innan skolan för att ta en rök och prata lite innan dagen skulle ta fart. På väg mot skolan säger Emelie att hon gjort något till mig igårkväll för att jag jag kände mig låg och plockar upp en påse i väskan. Däri ligger det manicure set och en Lancome mascara samt ett jätte fint brev som hon hade skrivit till mig.
Den gesten gjorde genast min dag betydligt bättre. Vetskapen om att ha en sådan fin vän gör mig så otroligt glad. Jag kan verkligen inte uttrycka hur glad jag är som har en sådan vän som Emelie, som har ställt upp när jag verkligen behöver det. Vi brukar höra av oss exakt samtidigt till varandra, förstått vad den andre menar innan den sagt det osv. Jag kan även medddela att jag kommer sova med detta brev under kudden i natt av två anledningar, dels för att det känns som att jag är nämre henne och för att det som står ger mig energi.










Älskade underbara du ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig! så enkelt är de, min bästa vänn <3

2011-10-12 @ 09:34:38

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0