Att inte bry sig om är värre än att inte förstå

Nu är klockan 01:52 och jag har precis lagt ner pluggandet. Kan låta ambitiöst att plugga den här tiden, eller så är det bara jävligt korkat? Hade sådan energi och motivation när jag började skolan. Nu har jag mer plugg än jag kan hantera, vilket skolan faktiskt har erkänt att det är deras fel. Men kommer dem göra något åt det? Nej. Så därför gör jag allt i sista stund... eller för sent för det mesta. För att jag inte klarar av att tänka på uppgifter, undviker att logga in på Progress, är inte alls lika ofta i skolan, vill undvika allt som påminner mig om skolan då det gör mig så otroligt stressad. Nog för att jag varit stressad över skolan förut och haft ångest, ofta. Men inte på det här viset. Fan.

Dock finns det en sak som jag inte mår dåligt över som har med skolan att göra och det är att på söndag åker jag, Gabbie och typ 13 andra från skolan till Barcelona. Ska bli riktigt skönt att komma ifrån den ångestladdade vardagen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Uscha, förstår hur du känner dig när det gäller skolan, även fast vi pluggar till helt olika saker, men det där med uppgifter kan få en att spy!!

Men det där kommer du fixa ;) Om jag klarar det så klarar du!! hihi



Sv:

Tack sofia. Puss på dig <3

2011-10-19 @ 22:59:25
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0