Helgen

Då var det måndag igen.
I helgen har det varit full fart. Fredagen började med lite fördricka hos grannen med grabbarna, sedan åkte vi in till Svall och förfesta hos Joel. Vid tolvtiden gick vi ner på krogen där det var lite för mycket folk nästan.
Innan hemfärd vart det fyllekäk på Max.

I lördags överträffade jag mig själv genom att städa det första jag gjorde när jag vaknade... bakis. Ja.. jag är fortfarande förvånad. Sedan vart det pizza med killarna och vid sjutiden gick jag med på att följa med på krogen. Jag som kände mig helt förstörd. Stod i kön till Hågges, men kön tog aldrig slut så gick på Gossip istället. Rätt dåligt med folk men träffade flera som jag inte träffat på länge, vilket var kul. Som min kära vän Angelica till exempel.

Igår sov jag bort halva dan, behövligt! Gjorde sedan tacopaj med Didrik, Daniel och Jonas. Gott.
Tittade på The Postman och sedan gick jag hem och sussade.
Så helgen var lyckad.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var såå himla kul å träffa dig äntligen!

2011-10-11 @ 16:46:28
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0