Hola!

Ligger just nu helt utslagen i sängen med Gabbie. Har inte fått mycket sömn + att jag är sjuuuk :( Igår skjutsade Erik mig till Svall där jag åkte hem till Gabbie. Kl 00:00 gick bussen från Navet och 05:30 gick flyget. Sov en liten stund på flyget och det var allt.

Från att vi landat har vi checkat in, ätit lunch, vilat lite, shoppat, ätit middag och sist men inte minst blivit DYNGSURA! Det börja spöregna när vi var och kollade i affärer. Men inte deppa vi för det, var nästan lite mysigt och roligt att traska omkring på gatorna som de forsade vatten ifrån, tror ej mina tygskor håller med om det dock. Nu ska jag fortsätta mysa på. Hasta luego!


Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0