Kära vän

Idag efter skolan åkte jag hem och träffade Erik lite snabbt åkte sedan upp till pappa och drack kaffe och hämtade min post. Sedan åkte jag och hämtade min kära vän Emelie som jag inte träffat på år och dar. Var väldigt trevligt. Vi åkte tillbaka till Gnarp där vi firade Hilda som fyller 35 år idag -  hurra hurra hurra!
Sedan blev det pizza med Erik och André. Fördrev mesta tiden hemma där medans killarna spelade dator, hur det nu kan va kul? Haha.

Vid halv ett eller så skjutsade jag hem Emelie. Passade på att gå in och då svämma det som en våg över mig. Så många minnen jag har där hemma, så många fina minnen. Då livet var enklare, mer fantasifullt och på sätt och vis roligare. Kraven på vad som var roligt var inte lika hög.
Nu är jag sjukt trött hoppas Erik kommer hem snart då jag hatar att sova ensam.
Sov så gott!

Haha jag och Emelie för något år sedan.


Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0