Bättre att vara sjuk?

Idag åkte jag hem från skolan tidigare då jag både hade huvudvärk och kände mig jätte illamående, hatar när det känns som man ska spy men man kan inte. Nåja, skrev sms till Erik och berätta att jag var på väg hem.
Till svar får jag att han ska pyssla om mig när han kommer hem från jobbet.
Och jag känner mig minst sagt ompysslad, först när vi pratar om olika saker och jag berättar om ett par fina byxor jag ska köpa när jag fått lön så går han och hämtar sitt kort och säger att han ska betala dem. Nyss kom han hem från ICA där han köpte gotta till mig och nu står han i köket och lagar wok till mig.
Så nu känns det nästan som att om det går över kanske man ska låtsas så han fortsätter hela kvällen? Haha. Måste iallafall åka en snabbis till Hilda och Pompen och fira lillgrabben som fyller år idag.


Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0