ID

Idag känner jag mig betydligt bättre än vad jag gjorde igår, skönt! Kan ju inte bli sjuk nu när jag ska jobba i helgen som sagt. Idag är det jag som tagit hand om Erik då han var sjukt trött när han kom hem, tur att vi är pigg/trött olika dagar, hur skulle det annars gå om båda slockna och ingen mat gjordes? Haha.

Var även på banken idag och hämtade ut mitt ID-kort som legat där en vecka typ, kul att man jämt kommer hem en kvart efter dem stänger från skolan, men idag så! Så nu slipper jag skämmas och ha med mig passet när jag går ut och få frågan om jag ska ut och resa, mähä. Kan ju va bra och försöka va rädd om det speciellt tills jag åker till Barcelona i oktober, blivit lite slitet efter att ha legat i väskan i snart ett halvår.
Så nu efter att ha pratat om det i två år har jag mitt ID-kort!




Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0