Just my luck

Igår var inte min dag! Det började med att jag satte mig på 06:55 bussen från Gnarp för att vara i tid på Hudiksvalls sjukhus. Väl där säger dem att de sagt fel måndag till mig och att det är nästa måndag jag ska vara där. Detta gjorde mig mycket irriterad såklart!
Sen när jag går neråt mot stan igen ser jag bussen åka förbi två gator nedanför, fuck...
Så då var jag tvungen att vänta i stan 2,5 timme.
Sätter mig på sunkiga skutan som typ var det enda som var öppet.
Äter min frukost och blir lite gladare över att jag äntligen får dricka kaffe. Passar på att kolla mitt konto och ser att det bara finns 99kr kvar, när jag visste att det skulle finnas runt 3000kr. WTF?!
Ringer mamma som ringer banken, ja då var det tydligen någon som hackat mitt gamla Maestro kort och handlat för de pengarna, tydligen hade det skett i Arizona.

När äntligen tåget kommer vill jag bara hem och fixa detta på banken. Kommer halvvägs hem då tåget stannar och dem säger att tåget måste vända och åka tillbaka till Hudik där vi får åka buss istället.
KUL!!! Står där och väntar och sedan kommer bussen.
Väl hemma springer jag på banken och de säger att jag inte kan få mina pnegar förens köpet blivit helt klart. (Hoppas det är idag)

Så kan väl minst sagt påstå att det inte var den bästa dagen i mitt liv.

Dock slutade den bättre. Jag och Erik hade bestämt att vara ifrån varandra några dagar för att kunna uppskatta varandras sällskap bättre igen. Men igår besluta vi oss för att ses så igår eftermiddag följde jag med Erik till stan igen för att hämta lite delar. Jag körde Eriks pappas Pick Up, kul hihi!

Sedan var vi hemma och tittade på film, myste hela tiden och skrattade en hel del.
Så himla härligt. Underbara Erik.

Och ikväll ska jag på klassfest, kul! Finaste Erik är snäll och hämtar mig inatt också ♥
Förresten ska han börja på ett nytt jobb, spännande!!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0