KÖRKORT

JAG ÄR SÅÅÅÅ LYCKLIG! Idag fick jag körkort!! Jag kan inte hantera mina nerver så bra men idag när jag satte mig i bilen så kände jag mig alldeles lugn, och det gick så bra! Fanns inget att påpeka på och så lät han lite förvånad att jag hellre backade in när vi parkerade. Och på det fick jag 62/65 på teorin.
Efter det åkte vi in till stan där jag shoppade lite till pappa. Köpte även blommor och choklad till trafikskolan som jag åkte upp med,

När mamma och jag kom till Gnarp åkte vi och åt på Berggården. Sedan vinkade jag henne hejdå då hon for hem till Sthlm. Jag tog Eriks bil upp till pappa och Cicci och känslan att åka själv för första gången, fyfan vad härligt! Åt kräftor (ja igen) och firade pappsen som fyller 47 på fredag, då jag befinner mig i Sthlm så jag firade honom nu istället.

Vill helst bara ut och åka hela tiden nu känns det som. Men ska ju upp i morgon så får ta och koka lite te istället. Sov så gott... för det kommer då jag göra!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0