What about that



Sitter just nu på Religion A och väntar på Gabbie, eftersom jag överträffa mig själv genom att lämna in uppgiften igår när vi fick den har jag inget att göra denna lektion.

Igår när vi gick kika runt på stan såg jag att de fått in de röda skinnbyxorna jag skrivit om tidigare, men självklart fanns det bara förstora storlekar kvar. Dock köpte jag något rött ändå, den här otroligt mysiga halsduken. Kommer helt klart vara en favorit för mig i vinter. Tröjan har också blivit en favorit. Fint.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men bruden, inte tänker jag lägga ut en bild på en gammal Audi 80 e ;) haha

Allt bra annars?

2011-09-02 @ 16:22:34
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0