Studentskiva

Sofia var igår på skolan för första gången på över en månad och lämnade in sin dator, så nu har hon äntligen en fungerande dator igen, yippi!!
Ska även berätta något annat roligt och det var i söndags då jag stannade kvar i Stockholm för jag skulle på Sandras studenskiva. Hämtade först upp Emelie på centralen och sedan åkte vi hem och gjorde oss i ordning, drack vin och snacka lite skit. Sedan åkte vi in till Kungsan och gick på krogen Entourage som Sandras klass hade hyrt.
Där fortsatte kvällen med glatt och trevligt folk hela kvällen tills jag tog bussen hem sen.
Väldigt kul, speciellt att få träffa Sandra vilket var några år sen sist.




Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag har tappat min lur!!
Maila mig:)

2014-06-15 @ 19:22:58

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0