Konferens

Idag har jag jobbat i konferensen. Blir ett sju jäkla jobb att minnas allt, allt som ska göras i konferensen och i repan. Men roligt är det iallafall, speciellt när man ska göra i ordning vissa konferensrum och en snygging som Henke Larsson sitter där utanför.

Nu ska jag och Anna snart gå och äta sen ska vi åka på Idrottsgalan, mamma har precis åkt eftersom hon ska äta där. Vi är oviktiga och får vänta tills efter, haha.

Längtar mer och mer efter flytt till Stockholm, får däremot se när det blir av. Har iallafall bestämt mig för att ta två sabbatsår istället för ett.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh jag vill också bo i Stockholm. De e ju för fint! Hälsa fina familjen! Puss

2012-01-18 @ 09:20:01
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0