Min helg

I torsdags kom mamma upp, så hela helgen har bestått av en hel del tjejmys med mamsen och Anna ♥

I fredags skulle jag bestämt vara nykter då jag aldrig varit såhär fattig så tidigt i månaden förut. Men icke. Starta med lite förkrök hos Starke man och sedan åkte vi tre bilar upp mot Hassela. Kvällen vart roligare än förväntat, roligt med lite gamla ansikten!

Lördagen vart riktigt mysig. Sov först bort hela dagen sedan fördrevs kvällen hemma hos Lina med goda vänner. Gladiatorerna, charader, galen panna(?), filmen kommisarie Späck, kurragömma (hur längesen var inte det sen sist?), gissa och rita och massa skratt höll oss vakna till 5 tiden på morgonen.

Sen på söndagen åkte jag söder ut med mor och syster, så idag har jag jobbat i receptionen. Lärt mig en hel del nytt idag. Nej nu ska jag ta en kort promenad med Neo och sedan krypa i säng för att vara pigg i morgon. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0