Nyårshelgen

...vart riktigt lyckad! Började i torsdags då vi alla möttes upp på Statoil för avresa. Lina, jag, Johan Stark, och Johan Cassel satte fart i en bil. Vägen upp är inte den roligaste, men i gott sällskap duger allt. Väl uppe blev jag och Lina helt extasiska då vi såg hur vi bodde... och det bästa av allt, vi hade två! Fort sprang i upp i den ena och tog ett dubbelrum. Var nog tur att vi var varandras grannar under helgen, haha!
När alla hade landat dukades alkoholen upp och det vart minst sagt fylla för alla och mer för andra, haha!

Dagen efter klev jag och Lina upp vid 09:30 (aldrig hänt tidigare i mitt liv dagen efter!!!) och städade. De som skulle åka skidor åkte och gjorde det och jag och Lina mötte sedan upp dem på After Skin. Där var det hålligång!
Innan det var dax att röra sig hemåt börjar jag prata med en av killarna vid bordet bredvid oss. Ser att hans vän som sitter bredvid är Hugo Rosas. Pratar lite om vad som sker på kvällen och de ska hålla till på samma ställe som After Skin var på. Efter lite mat i magen och en och en annan öl åker jag, Lina och några upp till Hovmärken. Där träffar vi på vårt nyfunna sällskap och Hugo fäller kommentaren att jag är snyggaste tjejen i Lofsdalen, inte illa pinkat!
När denna krog stänger tar jag, Lina, Hugo och Viktor en taxi ner till Trapper där våra vänner redan befinner sig.
Efter krogen fortsatte efterfesten fram till sju på morgonen i våran stuga.

Nyår grundades också med After Ski, sedan nyårsmiddag med vårat härliga gäng i stugan, förkrök, grym kväll på Hovmärken och sedan efterfest.

Orkar inte berätta vad som hände mer detaljrikt denna helg, men en hel del urspårningar, sjuka och roliga händelser hann vi lugnt sagt vara med om iallafall.

Söndagen vart lugn med mycket mys och häng, kvällen spenderades på Aktivitets Huset.
På måndagen packade vi ihop oss, städade och åkte hem.

En mycket lyckad helg!!


Stuga

Nykommna resenärer



Finaste tjejen!


Tog bilden från Hugos blogg. Jag och Lina till vänster,
värst vad fint Sofia ska böja på benen då. Haha

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0